Snag_4fa0f07e.png

Bowling • Sport • Morro

Alle kan spille bowling. Her finner du nyheter, bilder, resultater og annet fra idretten vi er så glade i.

bowling.no

25 spillere deltok på årets klubbmesterskap

14. mai 2014, 16:33 av Roald Finstad

Mye bra spill, og særdeles godt med Pizza og drikke etterpå.

Vi hadde med 3 spillere i henholdsvis dame og juniorklassen, mens hele 19 stilte i klassen for herrer.

Sondre var suveren i klassen for juniorer, og vant dermed sitt første klubbmesterskap.
Emilie ble nr. 2 og Charlotte nr. 3.
Denne gangen hadde vi premier til alle juniorene, som var gavekort til bruk i proshop på Veitvet.

I dameklassen ble det jevnt mellom Ellen og Linda, tilslutt kunne Ellen smykke seg med tittelen.

I herreklassen var det mye bra spill, og hele 9 spillere spilte høyere snitt enn 200.
Relativt suverent vant TK sitt første klubbmesterskap med gode 1443. Ronny begynte litt slapt men hang på helt til slutt, men måtte se seg slått med 40 pinner.
Frank hadde kveldens høyeste serie med 300, det tror jeg faktisk ikke vi har sett i noe klubbmesterskap før.

Til slutt kunne alle nyte pizza og drikke, mens praten allerede gikk lystig om neste sesong.
Undertegnende gleder seg allerede til neste sesong som starter med Sofiemyr Cup i siste del av august...!
Vi sees.