Snag_4fa0f07e.png

Bowling • Sport • Morro

Alle kan spille bowling. Her finner du nyheter, bilder, resultater og annet fra idretten vi er så glade i.

bowling.no

Sesongen 2013/2014 er i gang!

26. aug. 2013, 11:20 av Rune Dybesland

Treningene har begynt. Spillermøte blir 3.september

Sesongen 2013/2014 har nå kommet i gang. Tirsdagstreningene kl 18-20 har begynt, vi arrangerte Sofiemyr Cup i helgen og det blir spillermøte 3. september etter treningen.

Vi har i år 3 lag i landsligaen. Her begynner serien 15. september når førstelaget skal spille borte mot Gokstad og Sølvkula. De andre lagene har spillefri den runden.

Vi har 5 lag i Oslo-ligaen. På spillermøtet fordeler vi spillere til lagene. Alle som vil være med skal bli tildelt et lag å spille for. Her går første runde onsdag 11. september for noen lag, mens resten starter onsdag 18. september.

Vi har allerede fått noen nye medlemmer denne sesongen. Det kan også bli flere. Vi ønsker dere alle hjertelig velkommen!

SU planlegger også i år å avholde kurs og/eller samlinger for å utvikle spillerne og det sosiale miljøet. Vi kommer tilbake med mer informasjon når vi har fått lagt noen planer.